Saturday, March 29, 2008

Cara- Cara Nak Pecah Dara

Nak Tulis ke tak ni , sensitif sangat ni tak yah lah tulis

Tulis gak la selepas setahun ..rasa cam ramai yng nk tau ni..
Lets goooo..hehe

Dari segi adat, persetubuhan kali pertama suami isteri dari mana-mana bangsa pun akan tertumpu kepada kerja memecahkan dara. Selaput dara itu sebenarnya terkoyak. Ia masih lagi wujud, dan akan hilang selepas melahirkan anak yang pertama. Perkara yang elok diketahui apabila mahu memecahkan dara ialah:



* Zakar perlulah cukup kerasnya bagi membolehkannya menekan selaput dara lantas mengoyakkannya tanpa terkedu dan patah. Jika zakar tidak cukup keras, keghairahan dan kesediaan suami patutu ditingkatkan.
* Selain dari kedapatan selaput dara yang sukar dikoyakkan keran ia tebal, faktor lain seperti zakar yang terlalu besar atau faraj yang amat sempit, atau kekurang air mazi di faraj. Ini akan mengakibatkan zakar sukar menusuk faraj. tingkatkan keghairahan isteri bagi memperbanyakan mazinya dan mengurangkan kesakitannya. Jika perlu bubuh minyak pelincin kepermukan lubang faraj.
* Pada isteri perasaan nikmat dan sakit akan bersilih ganti. Sebaiknya tekan zakar ketika nikamat(sakitnya reda) dan diam ketika dia sakit(nikmatnya rendah berbanding sakit)
* Tusuk zakar ketika isteri menarik nafas. Sebaiknya ketika dia sedang menahan nafasnya. Ini dapat diketahui apabila perutnya lebih kembung, keras dan mukanya lebih merah. Ini memudahkan pecahnya dara dan mengurangkan kesakitan. Ketika menahan nafas, otot-otot faraj serta dubur adalah lebih santai.
* Kedudukan isteri semasa daranya mahu dipecahkan perlulah sesuai. Sebaik-baiknya pehanya dikangkangkan dan otot farajnya serta duburnya disantaikan dan dia berada dalam keadaan tenang.
* Tusukkan perlulah dilakukan lurus ke lubang faraj, iaitu ke makam tengah, tidak diserongkan. Tusukan yang paling sesuai ialah yang dilakukan secara sedikit-sedikit. Cara begini berfaedah membantu membuka pintu-pintu nikmat isteri. Tusukan perlulah sisesuaikan dengan keadaan ghairah dan kesakitan isteri.
* Terkoyak dara dapat dikenalpasti apabila tekanan zakar yang sebelum itu terasa disekat oleh sesuatu, tiba-tiba terasa dilepaskan. Isteri mungkin terkejut dan menyedut nafasnya pantas menggunakan mulut, tanda kesakitan yang tiba-tiba. bila ini berlaku, diamkan zakar tetapi terus mengghairahkan isteri dengan cumbuan dan belaian serta peluk erat akan dirinya.
* Apabila dara terkoyak, sedikit darah bayu akan terkeluar. Warnanya adalah warna darah atau keperangan darah, dapat dilihat apabila zakar dikesat dengan kain putih.

semoga ilmu ini dapat menolong bakal-bakal pengantin yang tiada pengalaman.

menurut Encik Ismail Thambi, dara nih ada 2 kategori:

1. dara nipis - dara jenis nih senang nak pecah, sampai korang pun tak sempat pecahkan sebab dara tu dah pecah secara semula jadi.contohnya: awek tuh jatuh terkangkang ke..menyertai perlumbaan beskal le tour de france ke, berenang kuak kupu-kupu 800 kilometer atau mengorek sindri dengan jari sebab takleh tahan…(kira awek melancap la nih..)

2. dara tebal/kenyal macam dodol - dara jenis nih memang payah sket nak pecahkan kecuali korang jolok ngan buluh..maksudnya setakat zakar bangla pun tak mungkin pecah sebab dara beliau tebal, elastik dan kenyal macam plastik man.incik ismail thambi nih penah bagitau ada 1 pasangan suami isteri tuh dtg jumpa dia sebab lama tak dpt anak.skalik beliau pun periksa dengan jayanya.dan memberitahu bahawa dara bini dia belum pecah lagik!!.pastu tngok zakar laki lak normal takde masalah.

apa pun bagi aku kalo dah bersetubuh tuh kira ilang la dara nya, tak kira la ada darah ke..takde darah ke..tapi org dulu-dulu memang sensetip bab nih, sampai dorang letak kain putih atas katil pengantin nak tngok bini ada dara ke tidak!!

p/s: satu sebab awek skang tak kisah dara ke tak sebab tak letak kain putih laa..cuba mentua dia letak kain putih atas katil..memang putih (pucat) la awek yang mana takde dara tuh!!

12 comments:

Nizam said...

macam menarik je

Anonymous said...

apasal hang nie suka sangat tentang bab nie.memang semua lelaki macam nie ke.

Athirah Aziz said...

kenapa kamu suka sangat tentang bab macam nie.Memang semua lelaki macam nie kan.

Anonymous said...

wei nizam... ko laki ke nok shial?!!

Anonymous said...

Good.. Lets try

Anonymous said...

cara tembak dlam la bd0h kalau batang aq msuk mesti la pecah dara...

Anonymous said...

MELUCAH SAHAJA GENG GENG PAKATAN HARAM JADAH NI,

Anonymous said...

Setuju

Anonymous said...

Hahaha
tk sangke
dok ngutuk sana lucah sini lucah last2 sndiri yang buat posting lucah..

lancau Kau anjing
macai nuar al juburi memg mcm ni

rizal abdul aziz said...

memang best la perempuan sekarang memang hot, tak payah kahwin la, cuma cari perempuan dan berasmara saja lepas itu cari perempuan lain. Senang kan.Inilah yang sering saya lakukan. Perempuan paling best ialah perempuan indonesia yang comel.

Anonymous said...

best lau dpt llaki cm ni..

Anonymous said...

واذا ساالك عبادي عني فاني قريب اجيب دعواة داع دعان فليستجيبوا لي اليءمينوً بي لعلهم يرشودون maksudnya.. dan apabila sesungguhnya hamba-hambKu bertanya kepadamu (muhammad) tentang Aku, maka aku dekat, Aku kabulkan permohonan doa mereka yang apabila mereka berdoa kepadaku, hendaklah mereka memenuhi perintahku agar peroleh kebaikan (syurga)